Haarwerk
Over minder haar beschikken of last hebben van haarverlies kan een negatieve invloed op het zelfvertrouwen hebben. In dergelijke gevallen kan een haarwerk een goede uitkomst zijn. Er zijn verschillende redenen om een haarwerk aan te schaffen; chemotherapie, alopecia, medicijngebruik, stress of een erfelijke aanleg. Wij denken graag met je mee en nemen alle tijd voor een vrijblijvend adviesgesprek waar je in alle vertrouwen jouw verhaal kan doen.
Wij werken uitsluitend met haarstukken en haarwerken van de hoogste kwaliteit, van zowel kunstmatig als natuurlijk haar. Confectie en maatwerk zijn in allerlei kleuren, modellen en structuren mogelijk.
De aankoop of het verwerven van informatie over een haarwerk kan een emotionele gebeurtenis zijn. Bij Dayenne Styling & Projects weten we dat en houden we daar rekening mee. Je kunt bij ons ook na sluitingstijd terecht voor de nodige informatie of op een maandag- of dinsdagmiddag. Een ziekenbezoek is op aanvraag ook mogelijk.
Bekijk ons stappenplan
Stappenplan
Persoonlijk consult
Maak een afspraak met Dayenne voor een gratis en vrijblijvend gesprek in een speciale haarwerkruimte. Dit kan eventueel ook na sluitingstijd of op maandag- of dinsdagmiddag op afspraak. De mogelijkheid is aanwezig voor een (zieken) huisbezoek. Het consult is indien gewenst binnen 5 werkdagen mogelijk. Neem contact op met Dayenne Styling & Projects via 026 443 1119.
Persoonlijke wensen
Tijdens het intakegesprek worden jouw wensen besproken voor een haarstuk, haarwerk of een alternatief. Wij werken met verschillende oplossingen gemaakt van natuurlijk of kunstmatig haar. Dayenne zal je voorlichten over de mogelijkheden en de voor- en nadelen.
Een haarwerk kan direct, indien op voorraad, of binnen twee werkdagen geleverd worden. De levertijd van een maatwerk is ongeveer 12 weken.
Daarnaast is het mogelijk om een haarwerk 3 tot 6 weken te reserveren.
Zorgverzekering
Bij jouw behandelend arts vraag je een formulier met de medische indicatie aan. Met dit formulier heb je recht op een tegemoetkoming voor de kosten van het haarwerk of haarstuk.
Haarwerk op maat
Bij het plaatsen van het haarwerk wordt deze, indien nodig, in model geknipt en krijg je een duidelijke uitleg over de verzorging, onderhoud en thuisgebruik.
Declareren
Dayenne Styling & Projects is ANKO gecertificeerd haarwerkspecialist. Wij hebben contracten met zorgverzekeraars, waardoor wij voor jou kunnen declareren. Het declaratieproces is per verzekeraar verschillend. Wij zoeken dat samen voor jou uit. De vergoeding wordt dan in mindering gebracht op de totaalprijs van het haarwerk.
Nazorg
We ondersteunen je niet alleen bij het kiezen en bevestigen van een pruik of haarwerk, maar we helpen jou ook bij het onderhouden en reinigen ervan, zodat je zo lang mogelijk van jouw haarwerk kunt genieten. Daarnaast kan je ook altijd bij ons terecht voor advies over bepaalde haarverzorgingsproducten en borstels. Bij aankoop van een haarwerk is er 6 maanden garantie op fabricagefouten.
ANKO
ANKO HAARWERKSPECIALIST
Wil je er zeker van zijn dat je met een professionele haarwerker te maken hebt? Ga dan naar een erkend haarwerkspecialist. Erkende haarwerkspecialisten zijn aangesloten bij de ANKO Sectie Haarwerken. Dat betekent dat je mag rekenen op professionaliteit, deskundigheid en kwaliteit. Ze waarborgen te allen tijde jouw privacy. Alle erkende haarwerkspecialisten werken volgens algemene voorwaarden en zijn aangesloten bij De Geschillencommissie. Dit biedt zekerheid en duidelijkheid! ANKO erkende haarwerkspecialisten hebben afspraken gemaakt met zorgverzekeraars, waardoor zij voor jou kunnen declareren. De vergoeding wordt dan in mindering gebracht op de totaalprijs van het haarwerk.

Klachtenprotocol
Mochten er toch klachten zijn met betrekking tot het haarwerk of de methode van het werken conform de ANKO certificering, dan behandelen wij die op onderstaande wijze:
• Binnen 5 dagen nadat de klacht is binnen gekomen nemen wij die in behandeling
• Aanspreekpunt voor klachten is Dayenne Titiheru
• De klacht wordt schriftelijk vastgelegd op een klachtenformulier door de klant, hiervan geven wij een schriftelijk ontvangst bevestiging aan de klant en vragen wij bij eventuele onduidelijkheden dit nog even goed toe te lichten
• Wij melden de klachtenprocedure aan de klant
• De klacht wordt geanalyseerd, zodat de oorzaak naar boven komt
• Er worden maatregelen genomen om de klacht op te lossen
• Er wordt gemeld aan de klant hoe wij de klacht gaan oplossen
• Is er een fout gemaakt door ons, dan bekijken wij hoe we dit voor in de toekomst kunnen voorkomen
• Aan de hand van alle verzamelde informatie lossen wij de klacht op
Mochten wij er niet samen uitkomen geven wij de klant de mogelijkheid om schriftelijk de klacht neer te leggen bij SGC Stichting Geschillencommissie Consumenten. Deze stichting handelt de klacht af. Het doel van deze commissie is om de geschillen tussen consumenten en de ondernemer op een goede, snelle en eenvoudige manier op te lossen.
